KLIK SINI



Bakers1171 - Homemade & Halal


Saturday, August 21, 2010

REALITI POLITIK:ANTARA DOA,SOLAT HAJAT DAN BACAAN YASIN.















Lawatan zaid ke Tasek Gelugor,membawa agenda "isu doa kepada Ketua menteri Pulau Pinang" .Dah disiasat ka doa yang bagaimana di lafazkan itu??



Majlis bacaan Yassin dan solat hajat untuk calon BN di Hulu Selangor?Ini lagi pening...


Komen DDI:Mufti janganlah tidoq saja,tengok-tengoklah apa yang dah jadi ni,mengelirukan rakyat..inilah baru menggunakan Agama untuk politik,bila kena kat depa,pakat sengap..bila kena kat orang lain..kecoh satu Malaysia..walaupun masih tak jelas lagi berita yang diterima.Kita boleh menilai sendiri isu ini,bukalah mata anda semua,jangan terus terpedaya,siasat dulu,dan buat keputusan dengan sewajarnya.

1 comment:

  1. Peristiwa itu berlaku pada 25 Jun 2010. "Beliau tidak menyebut nama Yang di-Pertuan Agong dalam doanya,sebaliknya menggantikan dengan orang Islam secara keseluruhan “Walmuslimina Walmuslimat” tu sudah termasuk dengan Agong2 sekali dah tu .

    mungkin beliau orang luar Pulau Pinang iaitu dari Perak" kata Hamir Mahmud seperti dilaporkan.

    "Selepas itu,beliau menyambung doanya dengan menyebut nama Guan Eng dan doa dibacakannya supaya Ketua Menteri mendapat hidayah untuk menerima Islam," kata Pengerusi Masjid Jamek Padang Menora seperti yang dipetik .

    Salah ke doa untuk NON MUSLIM dapat Hidayah ..???

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...